CPC Média

cpc-media-new-logo-feher

Beszéljünk a kosárelhagyásról

Ha webáruházad van, akkor remélem méred, hogy mely forrásokból, mely csatornákból mennyi látogató jön, ők mennyi megrendelést adnak le. Ez kell, hogy az alapja legyen webáruház esetén a méréseidnek. Erre a legalkalmasabb eszköz a Google Analytics.

 

A hirdetésed sikereinek méréséhez azonban sokkal több információra van szükséged, meg kell értened, hogy mi történik az oldaladon, hogy viselkednek a látogatók. Ezeknek a méréseknek az egyik fontos eleme a kosárelhagyás mérése.

 

Hazai és nemzetközi adatok alapján a vásárlók 70%-a ugyanis elhagyja a kosarát, azaz nem fejezi be a vásárlást a webáruházak esetében. Ez egy nagyon nagy szám, amivel foglalkoznod kell!

 

Mi lehet ennek az oka? Először is azt kell megvizsgálni, hogy a kosár oldalt, vagy a pénztár folyamatot hagyja el a látogató! Mi segít ebben? Természetesen ebben is a Google Analytics!

 

Mik a leggyakoribb okok a pénztár folyamat elhagyásában?

 

  1. Magas szállítási költségek

 

  1. Még valamiért nem győztük meg arról, hogy vásároljon nálunk

 

  1. Sokallja a termék árát

 

  1. Nem talál megfelelő szállítási, vagy fizetési módot

 

  1. Kötelező regisztráció – nem akar regisztrálni

 

Fontos, hogy a fenti lista nem fontossági sorrend. Ezek olyan elemek, amiknek javítása segítheti a kosárelhagyás mértékét, ami egyébként 50-60% közé lecsökkenthető. Sokan a kosarat gyűjtő helynek használják, csak elmentik a termékeket “későbbre”.

 

A kosárelhagyást a fenti pontok megvizsgálásával oldaladon, vagy kilépési pop up használatával például csökkentheted, de hirdetésekkel bombázhatod is a kosarukat elhagyókat, hogy térjenek vissza és fejezzék be a vásárlást!

 

Láthatod, hogy a kosárelhagyással webáruház tulajdonosként mindenképp foglalkoznod kell. Mi pedig ebben segíteni tudunk! Gyere el valamelyik oktatásunkra, vagy kérd oktatóanyagainkat, amelyek segítségével megtudhatod, hogy hogyan tudod mérni többek között a kosárelhagyást, mely adatokat kell elemezned és mire kell figyelni a Google Analytics beállításánál.

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.


A weboldal használatához az alábbi technikailag szükséges sütiket használjuk
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Összes tiltása
Összes engedélyezése